Sain jo viime viikon lopulla Salaiselta Leivontaystävältäni maaliskuun paketin, jossa oli mukana myös paljastuskortti. Paketin ajoitus ei olisi voinut olla parempi! Olin juuri tehnyt ko. päivänä ja edellisenä päivänä töissä ylipitkät päivät (7:45-17:15) sairastapauksen vuoksi. Töissä oli ollut mieletön kiire ja hälinä. Olin ihan puhki ja väsynyt ja olo oli ihan "tööööööööt". Hermokin oli vähän kireellä rasittavan työviikon päätteeksi. Kotona pöydällä minua odotteli päivän postit. Oli enemmän kuin iloinen yllätys löytää SLY:ni viimeinen paketti odottamassa avaajaansa.

1388708.jpg

Paketista paljastui:

* Ystäväsi Puh -kirjanen, tätä tullaan lukemaan pimpulan kanssa vähän myöhemmässä vaiheessa. Nyt tuo neiti on vielä sen verran raju lukija, että nuo kangas- ja pahvikirjat saavat riittää... =D

* pirtsakoita servettejä

* Vanilja-aromia, tämä on minulle ihan uusi tuttavuus. Olen kyllä kaupan hyllyllä katsellut, mutta ikuna en ole kokeillut

* Sitruunaströsseliä, näitä tarvii aina! Jos ei muuta, niin jätskiannoksen päälle... *nolosteleva hymiö*

* ruoho-munia, hyviä! Niissä oli vaan yks vika... Pussi oli liian pieni... =D *tosi nolosteleva hymiö*

* muottipaketti (tuo, missä näkyy noita punaisia rinkuloita sisäkkäin), Paketissa on montaa muottimallia, on pyöreä, neliö, kukka... ja ties mitä muita)

* Pääsiäistervehdys-kortti, jossa allekirjoittajana oli Mansikkamäen Ebe.

Kiitos sinulle tästä ihanasta lahjasta! Kaikki lahjat ovat olleet ihania ja kaikille löytyy käyttöä! Erityisesti tämän viimeisen paketin onnistunut ajoitus lämmittää mieltäni todella paljon! Näkyillään!