Voi kumpa te tietäisitte, miten kovasti olen odottanut Sly4:n viimeistä pakettia! Herttinen sentään, että olen ollut täpinöissäni. Lopulta kyselin emoltakin, että eikö se minun pakettini ollenkaan tule. =D No, tulihan se. Perjantaina oli tullut pakettikortti postin mukana, mutta itse pääsin töistä kotiin vasta puoli kuuden jälkeen. Posti olisi ollut kuuteen asti auki, joten empä viitsinyt lähteä heti ajelemaan takaisin keskustaan "pelkän" paketin takia. Järki voitti kerrankin tunteen. Arvatkaas kuika paljon se järki sai viikonlopun aikana kärsiä. Oli meinaan pitkä viikonloppu! Pakettikorttia tuli hypistelytä kerta jos toinenkin. Miksi, oi miksi postit eivät ole auki lauantaisin? No, tänään minä sitten vihdoin ja viimein pääsin postiin hakemaan pakettiani. Täytyy tunnustaa, että kyllä; minä revin kynsin ja hampain paketin auki siinä postin parkkiksella. Ja mitä ihanuuksia sieltä löytyikään!

2016798.jpg

* Söpönen Kurre-kortti.

* Pussillinen pinjansiemeniä. Näitä vois laittaa sämppäreiden päälle.

* Iiiiiiisoja silikonisia muffinivuokia. Yks vuoka vastaa varmaan kahta normikokoista muffarivuokaa.

* Sipulikampa. Tämä on näppärä kapistus. Minulla on yksi tämmöinen, mutta siinä on puinen kahva. Tässä on metallikahva, joten tämä kestää paremmin tiskikonettakin. (Sen vanhan voisin lahjoittaa vaikka äidille...)

* Ja ihanuuksien ihanuus: Makeat ja suolaiset muffinit -kirja. Siis vähänkö ihana! Kiitos! Jos olenkin suklaaholisti, niin leivonta- ja kokkauskirjojen ja ohjeiden suhteen olen ihan pitelemätön. =D

Suuri ja tarkoin varjeltu salaisuus säilyi tosi hyvin loppuun asti. Luin kyllä vitosen ilmoittautumisista, että yhden jos toisenkin rinkiläisen pari oli ollut Katri Kattilasta, mutta en tainnut kiinnittää asiaan sen suurempaa huomiota. Vasta jälkeenpäin aloin ynnäilemään asioita, kun "joku" ei mielestäni täsmännyt. Tiesin, kuka muisti minua kakkoskierroksella ja tiesin, keitä itse olin muistanut kakkosessa ja tässä nelosessa. Kuitenkin löysin oman nimeni vielä neljännestäkin lapusta. Outoa. =D Sen verran itsehillintää kuitenkin löytyi, etten kahlannut ilmoittautumisviestejä uudestaan läpi. Tämän ja kahden edellisen paketin takana oli siis Piirakkapuodin Jonuski. Iso kiitos sinulle! Paketit ovat olleet tosi mieluisia. Paketteja oli selvästi mietitty ja tutkittu blogiani tarkkaan. (Käytin muuten niitä syyskuussa tulleita huopakääröjä noissa Neulahuovutustöissäni.)