Pyysin Pinkkistä heittämään minulle kirjaimen. Tästä kirjaimesta pitäisi keksiä kymmenen minua kuvaavaa / minuun liittyvää asiaa. Minun kirjaimeni on T. Katsotaan.

1. Tyttö. Ja se tyttö on meidän pikku-Peetuskainen. Äidin ja iskän silmäterä. Touhumiina. Täystuho. Mussukka-muruliini. Riiviö... Kaikkea sitä, mihin 1v9kk taapero vain pystyy.

2. Terveys. Terveys on minulle tärkeä asia, vaikka ulkomuodostani ei välttämättä huomaa sitä! Kuitenkin mietin näitä asioita. Panostamisen aika ei ole ihan vielä -ei ainakaan ihan tosissaan panosteta vielä. Kypsyttelen asioita mielessäni ja toteuttelen silleen pikkuhiljaa hivuttamalla. Sanoo nimimerkki 10 kg pois kahdessa vuodessa (kiitos raskauspahoivoinnin ja imetyksen...)

3. Toverit, elikkäs ystävät. Hyviä ystäviä minulla on varsin vähän ja näin "vanhemmalla iällä" minusta on tullut todella arka tutustumaan uusiin ihmisiin. Eli ne vanhat ystävät ovat minulle tosi tärkeitä! Tärkeimmän ystävän kanssa ollaan pidetty yhtä 2. luokasta asti. Ei olla yhdessä kovin tiiviisti, tapaillaan nykyään harvoin, soitellaan ja tekstaillaan silloin tällöin, mutta tiedetään, että ollaan toisen mielessä Suurissa Hetkissä. Se tieto riittää!

4. Tietokone. Tietokoneella on tärkeä rooli elämässäni. Minulla on muutama tietokoneen (=netin) kautta löytynyt ystävä. Edellä esitetystä syystä (tustutumisarkuus yms) pidän näitä "virtuaaliystäviä" arvossa. Jonkun mielestä minulla voi olla jopa jonkinsortin tietokoneriippuvuus... No, ei kai sentään???

5. Touhukkuus. Vaikka syytän Peetu-pimpulaa touhumiinaksi, en voi katsoa muuta kuin peiliin. Olen itse ihan samanmoinen. Ja kotonakotona on iskä ja äiskä samasta muotista. Kun tehdään niin tehdään eikä ihmetellä. Jos en heti aamusta ala "sykähtelemään" niin koko päivä menee pelastusarmeijalle. "Aikasim myllyyj ja myähän kirkkoon nim pääsee piam pois" sanoi Kalle-pappa. Olenkin tehokkaimmillani touhutessani kelloa vastaan kuin mielipuoli. Odotan innolla lähestyvää (täyteen buukattua) joulutouhuaikaa.

6. Taloustyöt. Siis leipominen, kokkaaminen, ompelu, sukan kutominen... Nämä on just niiiiin mua kun vaan olla voi. Mut sit siivoominen ja tiskaus... Blaaaah! Onneks tiskikone on keksitty. Ja onneks oon kouluttanut  mieheni ukoiluttamaan imuria ja metsästämään villakoiria. =D

7. Telkkari. Katson telkkua aika vähän, mutta sekin kuuluu elämäämme. Katsomme joka aamu Pikku Kakkosen (neiti tykkää erityisesti Touhon nimipäiväonnitteluista). Ja Idolssia katsotaan. Ja Maajusseja. Tykkään katsoa erilaisia konsertteja (huominen UIT:n juhlakonsertti pitää ehdottomasti saada nauhalle), visailuja ja kisailuja, leppoisaa ja kepeää ohjelmaa. Olen ikuisesti katkera Maikkarin miehille, kun lopettivat Bumtsibumin.

8. Työ / Työkaverit. Arvioin varmaan itseäni työn kautta, mutta minulle on tosi tärkeää käydä töissä. Äippäloma kotona 4 seinän sisällä oli suorastaan kidutusta! Tykkään käydä töissä, tykkään siitä että on jotain (mielekästä) tekemistä. Tykkään asiakaspalvelusta. Eikä suorastaan loistava työporukka ainakaan vähennä sitä työiloa!

9. Tämä Hetki. Joku voisi sanoa minun elävän pilvissä. Ehkä elänkin. En nimittäin hirveästi murehdi menneitä enkä tulevaa. Minulla on jonkinsortin lapsenomainen usko siihen, että se, mitä tapahtuu, tapahtuu siksi kun niin on tarkoitettu. Ja sen kanssa täytyy vaan opetella elämään. Minkäs minä muuta voin! Kukaan ei saa isompaa taakkaa, kuin pystyy kantamaan. Kyllä sen Joku on mitoittanut ja miettinyt.

10. Tulevaisuus on jo huomenna. Sitä kohti uteliaina ja valppaina, valmiina ottamaan vastaan kaikki se, mitä meille annetaan -hyvässä ja pahassa.

 

Tässäpä minun Teemani. =D Meinasin heitellä mitä sylki suuhun tuo, mutta tästähän tuli perin vakava leikkaus sielunmaisemastani. 

Jos haluat saada oman kirjaimen, laita kommenttia tähän postaukseen.