Sain kuluneella viikolla (sattumalta samana päivänä!) pari jouluista lähetystä ihan yllätyksenä. Sly-rinkiläinen Kristiina muisti minua kortilla ja jouluisilla serveteillä ja Virva Sateenkaaren tästä päästä lähetti minulle pienen paketin. Paketilla Virva halusi yllättää muutaman uskollisen blogiystävän. Olen yrittänyt pitää näppini erossa paketista, mutta sen verran olen hypistellyt, että suklaaholisti taitaa saada vähän "lääkettä" =D

2161271.jpg

Kiitokset molemmille! Tuli tosi hyvä mieli näistä pienistä lähetyksistä.

 

Edit 29.12.08

Virvan paketista löytyi kuin löytyikin "lääkettä". Suklaa oli tummaa hunajalla ja kaakaopavun kuorenkappaleilla (?) maustettua suklaatia. Olen joskus semmoista syönytkin. Tämä uusi levy vietiin kiiruusti leivontaherkku-kaappiini.

2186188.jpg

Sain joulun alla myös muita muistamisia Sly-rinkiläisiltä. Kyökkipiika Kati muisti kortilla (sitä ei olekaan tässä kuvassa) Ebe lähetti minulle "kettukarkkeja" -meidän neidin lemppareita, kiitos vaan! Ja Mrs Bucket lähetti vanilliinikreemijauhetta ja sitruunajauhetta. Tuo jälkimmäinen on vallan uusi tuttavuus. (Tässä kuvassa on "rekvisiittana" juustomuottini, koska nappasin kuvan kesken juuston teon aatonaattona... =D )

2186186.jpg

Lisäksi sain vielä tänään pienen lähetyksen "salaiselta ystävältäni". Allekirjoituksena oli vain Sly-rinkiläinen. Kiitos sinulle, kuka lienetkin!