Piti tulla vaan kuittaamaan, että hengissä ollaan... Olen aikamoista hiljaiseloa pitänyt blogistanian suhteen. En ole pahemmin päivitellyt omaa blogia, enkä ole kyllä kierrellyt toisissakaan blogeissa. Aika vaan kuluu johonkin! Motivaatio on ollut kadoksissa ihan yleisellä tasolla ja erityisesti bloggailun suhteen. Siihen on ihan hyvä syykin olemassa, mutta kerrotaan siitä sitten myöhemmin.

Minulla on tuossa iso pino ohjeita ja kuvia, joita pitäisi päivitellä, mutta koskahan minä senkin oikein teen? Osa kuvista taitaa olla jo siirrettynä tänne Vuodatukseen, mutta nekin odottaa vielä julkaisua. Kuinkahan vanhoja kuvia sitä kehtaa laittaa? Nolostunut Keväälliset voikkarikakku- ja hyytelökakkukurssien kuvat ja ohjeetkin on vielä laittamatta!

Jossain vaiheessa kuvittelin purkavani päivitysjonon kesälomani aikana. No, kahdesta viikosta ei oo jäljellä enää kuin huominen ja loma on ohi. Eipä tullut juurikaan päiviteltyä! Netissä notkuminenkin on jäänyt vähemmälle. Eipä sillä, monta muutakin hommaa piti tehdä loman aikana, mutta haaveeksi on jäänyt.

Mitäkö sitten olen tehnyt? Eka viikko meni heinähommissa (joita ei oikeastaan edes pitänyt olla...) ja vapaahetket neitokaisen kanssa. (Kävin uimassakin jopa kerran...) Ja tämä viikko... Noh, sadetta pitäessä olen vähän yrittänyt siivoilla, mutta isäntä on keksinyt sen verran ahkerasti hommia, ettei aikaa ja innostusta ole jäänyt.

Katotaan, josko tuossa syksymmällä olisi ihan oikeasti sitä aikaa...